De ce să faci o campanie cu un influencer

De ce să faci o campanie cu un influencer

Auzim tot mai mult e cuvântul influencer și vedem că aceștia promovează tot felul de produse pe platformele unde sunt populari. Dar care este impactul acestor campanii și cum beneficiează afacerile de pe urma lor?

Trebuie să plecăm la drum cu ideea că nu există succes garantat în campaniile cu influenceri și există nenumărate campanii care, deși au avut multe vizualizări și au devenit chiar virale, nu au generat vânzări.

Dacă scopul final este ca o campanie să genereze vânzări atunci mai multe variabile trebuiesc îndeplinite și aici te poate ajuta doar un specialist în marketing online cu experiență.

Cu toate acestea, în general, o campanie cu un influencer te va ajuta la expunerea brandului, crearea unei anumite percepții despre brand și va crea curiozitate în jurul produselor promovate. De asemenea, poate crește și încrederea publicului în brand dacă alegi influencerul potrivit.

Expunere

În funcție de audiența pe care o are influencerul, acesta îți poate promova brandul în fața a zeci de mii sau poate chiar milioane de conturi care îl urmăresc. Prin urmare, o parte dintre persoanele din spatele acestor conturi vor ajunge să vadă postările influencerului despre brandul tău. Dacă mesajul este unul bine făcut, majoritatea acelor oameni vor știi de brandul tău data viitoare când au nevoie de serviciul/produsul pe care îl produci.

Curiozitate

Campaniile cu influenceri pot stârni curiozitate, mai ales atunci când este vorba de un rebranding sau lansarea unui produs nou. Ca acest tip de campanie să funcționeze, trebuie să alegi influenceri care au public interesat de domeniul tău de activitate.

Încredere

Încrederea nu poate fi câștigată și nici cumpărată de la un influencer. Cu toate acestea ea poate fi construită, iar dacă pe parcursul mai multor campanii te asociezi cu influenceri despre care se știe că sunt persoane de încredere, o parte din acea încredere va fi transferată și către brandul tău. Atenție însă că trebuie și să te ții de promisiune dacă promovezi anumite valori sau o anumită calitate a produselor/serviciilor.

Spread the love

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *